How to become a morning person | Lattitude blog

7:29 PM

Those work day mornings, when alarm clock interrupts the nicest dream in important moment, when you have found the most comfortable pose for sleeping, when it is so warm under the blanket and the least you want to think about is getting up, it feels so nice in the bed. But you have to wake up. How to make this situation easier? Here will be few steps how to become a morning person.

Tie darba dienu rīti, kad modinātājs iztraucē visjaukāko sapni tieši tā kulminācijas brīdī, kad ir atrasta pati ērtākā poza gulēšanai, kad zem segas ir tik silti un nemaz negribas domāt par kāpšanu ārā no gultas, liekas tik labi tepat. Bet ir jādara, ir jāceļas. Kā to padarīt daudz vieglāku? Šeit būs aprakstīti daži soļi, kā kļūt par rīta cilvēku.


1. The key of a pleasant morning is actually the evening before. Plan your delicious breakfast the night before. Prepare something you really like, since it is the most important meal of the day. Try avoiding junk food, but stick with something healthy and nutritious. This meal will motivate you and leave the bed little bit earlier, so you can run to the kitchen and enjoy the treat.

1. Patiesībā lielākā vai mazākā mērā visa atslēga ir iepriekšējais vakars. Iepriekšējā vakarā izplāno brīnumgardas brokastis. Tieši tas, kas garšo Tev, bet atceries, ka brokastis ir svarīgākā ēdienreize, tāpēc neaizraujies ar neveselīgas maltītes gatavošanu. Tas motivēs Tevi neatlikt to modinātāju vēl ceturto reizi, bet steigties uz virtuvi pēc sagatavotā garduma.




2. Another thing you can do in the previous evening - set aside an outfit for the day. Pack your bag in the evening. Do all small actions in the evening, because together they take up a lot of time. And you wouldn't want to leave your house without wallet or your favourite earrings the next day.

2. Tas, ko vēl tu vari izdarīt iepriekšējā vakarā - sagatavot savu nākamās dienas tērpu. Salikt somu iepriekšējā vakarā. Visu šos sīkumus veic iepriekšējā vakarā, neatstāj uz rītu, jo šie it kā mazie dažu minūšu darbi var likt Tev aizkavēties. Un Tu pavisam noteikti negribētu atstāt māju bez maka vai saviem mīļākajiem auskariem.



3. You definitely need enough sleep. Especially when you have had a lot of physical work and stress, then you need an extra rest. Just before sleep you can also relax by reading some book, taking bubble bath, short walk outdoors, drinking peppermint tea or a glass of milk.

3. Noteikti ir nepieciešams arī pilnvērtīgs miegs. Ja diena ir bijusi īpaši darbīga, iespējams tādēl radies arī stress, tadā gadījumā noteikti vakarā ir sevi jānomierina. To var izdarīt dažādi - atslābini prātu ar kādu labu grāmatu, putu vannu, pastaigu ārā, vakara piparmētru tēju vai piena glāzi.



4. If you are one of those people, who presses snooze button at least 7 times, then try putting your cell phone away from your bed, in a way that you have to get up to turn it off. Then you'll be forced to get out of the bed, and after leaving your cozy blanket, it wouldn't make much sense to get back in bed. (Warning: This might not work on hard-core sleepy heads, who would just ignore the alarm :D)

4. Ja esi no tiem, kas atliek modinātāju kādas reizes septiņas līdz patiešām pieceļas, tad efektīvākais veids kā ar to cīnīties - noliec modinātāju attālāk no gultas, tā, neizturot to kaitinošo modinātāja skaņu, tu būsi spiesta kāpt ārā no gultas un to izslēgt - un ko tad vairs, no segas esi izkāpusi, būs vien jāceļas. (Brīdinājums: šis paņēmiens var nestrādāt uz hardcore miega micēm, kas vienkārši ignorētu modinātāja signālu :D)


5. Start your day with a glass of water!

5. Sāc dienu ar glāzi ūdens!




6. Get out of the bed with the right mindset. Tell yourself that this is a great day and you will be feeling good and inspired for the rest of the day - it is very important to do that. There is a saying, the way you'll start a day, that way it will go. It works!

6. Noteikti kāp ārā no gultas, nostādot sevi, ka šī būs laba diena, ka viss izdosies un Tu jūties ļoti labi, kā arī iedvesmota tālākām dienas gaitām - tas ir ļoti svarīgi. Mēdz teikt - kā dienu sāksi, tā turpināsi. Tas strādā!


7. If you don't feel like you are ready to spend a lot of time doing morning exercises, then all you'll need is probably 3-5 minutes. Stretch your muscles, it helps to wake up. It is recommended to do that in front of the window or on a terrace, since you'll get some vitamin D from the sunlight.

7. Ja domā, ka neesi vēl gatava celties daudz agrāk, lai nodarbotos ar rīta vingrošanu, tad gan jau vari vismaz 3-5minūtes atvēlēt kādiem stiepšanās vingrinājumiem. Tā teikt - iztaipīt muskuļus. Vēlams to darīt iepretim logam, uz terases - kur var saņemt dabisko apgaismojumu kopā ar vitamīnu D. 



8. Remember, this is the day when you can start your way towards one of your goals. Willpower is very important. "A year from now you will wish you had started today - Karen Lamb"

8.Atceries, šī ir tā diena, kad Tu vari uzsākt savu ceļu uz kādu jauna mērķa sasniegšanu. Svarīgs ir arī ticības spēks. "Pēc gada Tu vēlēsies, kaut būtu sācis šodien - Karen Lamb"


9. If you didn't manage to finish your cup of morning coffee or tea, prepare a drink in a thermo cup and take it along with you.

9. Ja nepagūsi iedzert ikrīta tējas tasi vai kafijas krūzi no rīta, sagatavo dzērienu termo krūzē un paķer līdzi.

How to become a morning person | Lattitude blog10. If it is the weekend, try getting up as early as you can. If you can, take a walk on the beach. Do a morning excercise routine or go running. This might energise you for the rest of the day. And you'll still got plenty of time for doing other things. Have a nice weekend! :)

10. Ja ir brīvdiena, arī tad var piecelties agrāk. Ja dzīvo pie jūras, ej pastaigā gar jūru. Piecelies, lai pavingrotu, paskrietu. Tas uzlādēs Tevi visai dienai. Un paskat, cik agrs vēl, bet cik daudz vēl var paspēt izdarīt. Lai Tev izdevusies nedēļas nogale! :)

xoxo,

Andra Krēslina & Annija Šreitmane
Lattitude.lv - Fashion and Lifestyle blog


You Might Also Like

2 comments

Like us on Facebook

Instagram