How to learn to love running | Lattitude Blog

7:51 PM


Running has many positive aspects to it. For one, it can strengthen Your health, for example, by boosting Your blood circulation. Running also awakens Your whole body. It is not an easy process of course, You have to get used to increasing the intensity.
This blog post will be about how to learn to love running, how to motivate Yourself for it, how to deal with the intensity and how to make the whole process of running more enjoyable.

Skriešanai ir daudzi plusi, viens no tiem ir spēja uzlabot veselības stāvokli, piemēram, sirdi un asinsriti. Skriešana pamodina visu ķermeni. Taču tas nav viegls process, pie slodzes, kas nāk no skriešanas, ir jāpierod.
Šis raksts būs par to kā iemīlēt skriešanu, kā motivēt sevi tam, kā pierast pie slodzes un kā skriešanu padarīt sev tīkamu.



1. WHY CHOOSE RUNNING?
If You run correctly (You have the right running shoes, appropriate clothing, You warm up before every run, consume a lot of water etc.), then running will benefit You a lot. Your blood circulation will be boosted and Your heart will become stronger. Endorphin will be released, which is one of the so-called happiness hormones, which, in fact, goes along with strengthening the immune system. Running can also be a tool for relieving stress and negative emotions. Last but not least, You will most definitely improve your endurance.

1. KĀPĒC SKRIET?
Ja Tu pareizi skrien (t.i. Tev ir piemēroti apavi, piemērots apģērbs, Tu kārtīgi iesildies pirms katras skriešanas reizes, lieto daudz šķidruma u.c.), tad skriešana Tev var sniegt ļoti daudz laba. Uzlabojas asinsrite, sirsniņa kļūst stiprāka. Izdalās endorfīns vai šeit to varam dēvēt par labsajūtas hormonu, kas, starpcitu, iet roku rokā ar imūnsistēmas uzlabošanu. Tas var būt kā treniņš stresa un negatīvo emociju izlādē. Skriešana noteikti arī uztrenēs Tavu izturību.




2. WARM UP YOUR MUSCLES
Always remember to warm up Your muscles before the run, otherwise the next day You may experience muscle aches. It is an important step to do, whether this is the first, the second, the seventh time You run or You have already been running for five years.

2. IZVINGRINI MUSKUĻUS
Noteikti pirms sāc skriet, atceries, ka ir jāizvingrina visi muskuļi, citādi nākamajā dienā vari izjust muskuļu sāpes. Tas ir ļoti svarīgs solis pirms katras skriešanas reizes, vienalga, vai skriesi pirmo reizi, otro, septīto vai skrien jau piekto gadu.





3. IMPORTANT FOR A BEGINNER
If You are new to running, start with shorter distances and smaller tasks. At the beginning maybe try walking Your chosen route at a fast pace or jogging it slowly. Next time increase the pace, after that start running slowly, increase the pace every consecutive time. Take notice of the way You feel. You don't need to rush anywhere, You are doing this for Yourself and just enjoy the benefits of running.

3. SVARĪGI IESĀCĒJAI
Ja esi iesācēja skriešanas procesā, sāc ar mazākiem uzdevumiem un distancēm. Sākumā varbūt sāc ar garāku un ritmiskāku soļošanu savā izvēlētajā maršrutā. Nākamajā reizē jau kāpini tempu, trešajā reizē sāc ar pavisam lēnu skrējienu, ceturtajā reizē jau mazliet vairāk kāpini tempu. Seko tam, kā Tu jūties. Tev nav nekur jāsteidzas, izbaudi un gūsti visus labumus, ko skriešana sniedz.

4. RUNNING CORRECTLY
It is important to run correctly. Breath steadily in order to avoid the aches on the sides of the belly. Run by pushing Your feet off the ground from the tiptoes not the heal so You don't get any traumas later on.

4. PAREIZA SKRIEŠANA
Svarīgi ir arī pareizi skriet. Elpo vienmērīgi, lai nejustu sāpes vēdera sāna reģionā. Skrien, atsperoties ar kāju pirkstgaliem no zemes, nevis papēdi, lai vēlāk neiegūtu traumas.




5. MUSIC
Create a music playlist especially for running. If You are a beginner runner, fill the list with some peaceful tracks which will help You concentrate. Then when You feel more advanced - increase Your pace and listen to music with a faster beat.

5. MŪZIKA
Izveido mūzikas pleilisti tieši skriešanai. Ja esi skrējēja - iesācēja, izveido pleilisti no mierīgākiem mūzikas gabaliem, kuri ļautu koncetrēties ne tik straujam skējienam. Ja esi jau sākusi kāpināt savu tempu - klausies aktīvāku mūziku, kura ļaus iejusties tēlā.




6. APPS
Download a couple of apps that are connected with running, it just might make the whole process even more fun. Some not only measure the distance You have travelled, but also count the calories You burn, inform You about every kilometer You finish, which might motivate You to run longer distances.

6. APLIKĀCIJAS
Lejuplādē savā viedtālrunī dažādas ar skriešanu saistītas aplikācijas, tas iespējams padarīs visu procesu jautrāku. Ir aplikācijas, kuras ne tikai pateiks, cik esi noskrējusi, bet arī cik kalorijas zaudējusi, ziņos Tev par katru pieveikto kilometru un palīdzēs Tev sevi motivēt garākām distancēm.




7. NEW RUNNING OUTFIT
Choosing new running clothes may serve You as a motivational boost, so create Your ideal combination. Remember that You need the correct shoes and clothes that will suit the weather outside. If You plan on running during the winter, You should also get thermal clothes.

7. JAUNS SKRIEŠANAS TĒRPS 
Jauna sporta tērpa izraudzīšanās varētu kalpot kā labs motivātors skriešanai, sakombinējot ideālo tērpu. Taču atceries arī par to, ka skriet vajadzētu ar speciāli skriešanai domātiem apaviem, kā arī nepieciešams saģēbties attiecīgi laikapstākļiem, kuri valda ārā. Ja vēlies skriet ziemā, noteikti iegādājies termo tērpu.




8. GET INSPIRED
Check out the fitness pages of happy runners, some cool running clothes at an internet store, which will let You imagine Yourself in this costume, how good You will look and how good You will feel after the run. Put some inspirational photos around Your room, working place, on Your fridge or mirror.

8. IEDVESMOJIES
Izpēti dažādas fitnesa lapas ar laimīgajiem skrējējiem vai sporta tērpu piedāvātajā interneta klāstā, kas ļaus Tev iztēloties, ka Tu vari gan labi izskatīties jaunajā tērpā, gan laus tev saprast cik labi jutīsies pēc laba skrējiena. Izliec dažādas motivējošas bildes savā istabā pie sienas, pie ledusskapja, spoguļa.

9. MARATHON
Participate in Your first marathon. At the beginning choose the shortest distance. Throw Yourself in this adventure. The feeling of belonging with the crowd and what You'll achieve will make motivate You to do even more great things. Don't stop running. You are a hero!

9. MARATONS 
Piedalies savā pirmajā maratonā. Sākumā noteikti izvēlies īsāko distanci. Iemet sevi šajā avantūrā. Kopības sajūta un paveiktais motivēs Tevi tālākiem varoņdarbiem.



GET THE LOOK
Sports bra - H&M www.hm.com (Buy similar here)
Shirt - H&M www.hm.com (Buy similar here)
Leggings - H&M www.hm.com (Buy here)
Boots - Puma us.puma.com (Buy similar here)



How do you motivate yourself for a run? Leave a comment below, we would love to hear it!
Kā tu sevi motivē labam skrējienam? Atstāj komentāru zemāk, pastāstot par to.

xoxo,
Annija Šreitmane & Andra Marta Krēsliņa
Fashion and Lifestyle Blog
Lattitude Blog
www.lattitude.lv

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Instagram