How to get through a bad day | Lattitude Blog

9:14 PM




Even the optimist has a day when he gets out of the bed with the wrong foot and the day seems very sad, hands tying, work doesn't get done with the first try.
But it is possible to change everything. In this post we will tell you how to find that switch between day full of optimism and that dreadful day.....


Pat optimistam uznāk tā liktenīgā diena, kad sanāk no gultas izkāpt ar kreiso kāju, viss šķiet nokrāsojies drūmākās krāsās un rokas neklausa, darbi neizdodas ar pirmo mēģinājumu. Taču tas viss ir maināms. Šajā rakstā pastāstīsim par to kā atrast gaismas slēdzi un ieslēgt gaišo un optimisma pilno režīmu drūmākā dienā...






1. START YOUR DAY WITH THE RIGHT MINDSET.
Wake up with a thought that this will be a good day, you will get things done, you will be on time. Just make yourself believe that. It is really important to do so.

1. SĀC DIENU PAREIZI. 
Pamodies ar domu, ka šī būs laba diena, ka Tev viss izdosies, visur paspēsi laikā, noskaņo sevi tam. Tas tiešām ir no svara.


2. BREATHING & MEDITATION.
Sometimes not everything that seems so dark and dreadful really is like that. Sometimes you need to breath in, clear your mind and calm down. Try closing your eyes and turn off the part of the brain that is sending you signals with all this stressful information and then breath in through your nose and breath out through the mouth.
You can also search for meditation video on youtube.com and use it to calm down. Try to meditate every day 3-5 minutes and you'll observe changes.

2. ELPOŠANA & MEDITĀCIJA.
Citreiz viss nemaz nav tik melns un drūms kā to mālē. Bieži vien vajag tikai ieelpot, sakārtot domas, nomierināties. Pamēģini aizvērt acis, izslēgt to smadzeņu reģionu, kurš šobrīd Tev liek domāt muļķības un pavisam lēni ieelpo caur degunu un izelpo caur muti.
Vari arī atrast youtube.com dažādus meditācijas video un pamēģināt nomierināties šādā veidā, ja piekopsi meditāciju katru dienu, sākot kaut vien ar 3-5 minūtēm, pārmaiņas pēc laika sevī tiks manītas.


3. BE HELPFUL.
Do something good for others. You will start feeling better. In that way you will gain some good energy that will push away the negative emotions.

3. ESI IZPALĪDZĪGS.
Izdari ko labu, esi izpalīdzīgs. Tu pats varēsi sajusties labi. Notiks labās enerģijas apmaiņa un sliktās emocijas tiks nostumtas kādā tālākā stūrīti.


4. LAUGHING PAUSE.
Stop! Pause! Step away from you tasks. Chill your brain. Let them realax a bit. Watch a funny video or a short comedy episode. Laugh out loud! if that doesn't help find some really old photos of you and your friends doing stupid stuff and let your mouth create a smiley curve. :)

4. SMIEKLU PAUZE.
Stop! Pauze! Atkāpies no šobrīd darāmā. Neradi sev  un savam prātam pārslodzi. Ļauj savām smadzenēm atpūsties. Ieslēdz kādus smieklīgus video, noskaties kādu komēdijseriālu. Paskaties vecās bildes datorā, kurās ar draugiem ākstāties. Ļauj saviem vaigu kaktiņiem vismaz par mazu gabaliņu piepacelties tuvāk tavam deguntelim. :)


5. POWER OF MUSIC.
Just because you feel down today, doesn't mean you need to look for the "sad music playlist". Cheer yourself up by listening to some upbeat, fun songs with some good beat that will make you dancing around your room like a fool.

5. MŪZIKĀ IR SPĒKS.
Tikai tāpēc, ka šodien jūties slikti, nenozīmē, ka jāklausās visskumīgākā mūzikas pleiliste. Uzkurini sevi, klausies skanīgākas, aktīvākas dziesmas un gan jau tu pakļausies mūzikas ritmam un sāksi dejot un lēkāt pa istabu.



6. SHOWER. TEA. BOOK. WALK.
Sometimes all you need is to instantly feel better - relaxation. Take a contrast shower ? Drink warm and relaxing herbal tea. Swipe of dust off a book un fall into a fantasy world. Go for a walk while listening to your favourite songs on your phone.

6. DUŠA. TĒJA. LASĀMVIELA. PASTAIGA.
Bieži vien viss kas ir nepieciešams, ir atpūta. Ieej kontrastdušā (kur aukstais ūdens nomaina silto un otrādi), tas veicinās asins cirkulāciju tavā ķermenī. Iedzer siltu un nomierinošu tēju. Nopūt putekļus no kādas no plauktā stāvošajām grāmatām un iegrimsti grāmatas fantāziju stāstos. Dodies pastaigā ar savu mīļāko mūzikas listi telefonā.


7. PAPMER YOURSELF.
A cake, shopping, SPA day, sauna - anything that will make you happy.

7. PALUTINI SEVI.
Kūka, iepirkšanās, Spa diena, pastaiga, pirts diena -  jebkas, kas liek Tev pasmaidīt.


8. AVOID THE INTERNET.
Scrolling through your facebook feed might just make your day worse. You will start comparing yourself to all those happy people in the photos and feel even worse. Media is also full of negative stories, so better avoid those as much as you can!

8. IZVAIRIES NO INTERNETA.
Šajā dienā centies neuzturēties interneta vidē, citādi tu arvien un arvien centīsies sevi salīdzināt ar tur redzēto vai skrollojot lejā pa Facebook Timelainu uzdursies uz kaut kā, kas varētu radīt nevajadzīgās negatīvās emocijas, kas nāktu komplektā Tavam tā jau sliktajam garastāvoklim.




9. WHAT MAKES YOU HAPPY?
Keep a jar full of notes saying what makes you happy everyday. When you feel shitty, read them. It will make you smile.

9. PAR KO TU ESI PATEICĪGA?
Katru dienu centies uzrakstīt kaut pāris lietas, par kurām esi pateicīga un kuras Tev šodien liek pasmaidīt. Kad jūties draņķīgi, pārlasi. Tu pasmaidīsi.


10. A HUG.
Don't wear that angry face saying - Don't touch me, don't look, don't talk to me or I'll bite! Just get a hug or hug someone and instantly make his/hers day better. Don't have any friends? Hug a cat, a dog, your grandma :D

10. APSKĀVIENS.
Neuzliec dusmīgo seju, neļauj, lai citi redz kā Tev uz pieres rakstīts - Neaiztiec mani, neskaties, nerunā, kodīšu! Ļaujies apskāvienam, tas var palīdzēt justies labāk vai ej un apskauj kādu citu, varbūt Tu pati tā uzlabosi dienu arī otram.
Hei, vai dodies un samīļo kādu kaķi vai suni - mājās, pie vecvecākiem, draugiem vai uz patversmi, kaķa murras nomierina tik tiešām. :)



11. PLAN OUT AN AWESOME DAY.
Maybe you can plan a trip either abroad, or somewhere in your country. Try to look for interesting places, acquire information about touristic objects, places, accommodation, some food options. Create a folder with maps, where you have marked spots you would like to visit, things that you would  like to take a photo of, etc. Or you can plan a themed party.

11. IZPLĀNO FORŠU DIENU.
Varbūt vari izplānot kādu ceļojumu - uz citu valsti vai tepat savā zemē. Sāc skatīties kādas interesantas vietas Tu varētu apmeklēt, ievāc informāciju par to, kur pabūt, pārnakšņot, panašķēties. Iekārto mapīti ar kartēm, kurās atzīmētas vietas, uz kurām noteikti jādodas, lietām, kuras jāpaveic un foto, kurus atrodi internetā. Vai izplāno kādu tematisko ballīti.

xoxo,
Andra Marta Krēsliņa & Annija Šreitmane
www.lattitude.lv - Fashion & Lifestyle blog



You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Instagram